piątek, 28 grudnia 2012

Niepokalane Serce Maryi w Fatimie

W dniu 10 grudnia 1925 roku, Matka Boska pokazała jej Serce otoczone cierniami do siostry Łucji, wizjonerka z fatimy. Dzieciątko Jezus powiedział: "Zlituj się nad Sercem twej Najświętszej Matki okolonym cierniami, które niewdzięczni ludzie wbijają w każdej chwili, a nie ma nikogo, kto by przez akt zadośćuczynienia te ciernie powyjmował." Maryja powiedział: "Córko moja, spójrz na Serce moje otoczone cierniami, które niewdzięczni ludzie przez bluźnierstwa i niewdzięczność w każdej chwili wbijają. Przynajmniej ty pociesz mnie i przekaż, że tym wszystkim, którzy w ciągu pięciu miesięcy, w pierwsze soboty, wyspowiadają się, przyjmą Komunię świętą, odmówią Różaniec i będą mi towarzyszyć przez kwadrans, rozważając 15 tajemnic różańcowych, w intencji zadośćuczynienia Mnie, w godzinę śmierci obiecuję przyjść z pomocą, ze wszystkimi łaskami potrzebnymi do zbawienia." 

W dniu 30 maja 1930 roku, Jezus powiedział do siostry Łucji: “Moja córko, powód jest bardzo prosty: jest pięć rodzajów zniewag i bluźnierstw przeciwko Niepokalanemu Sercu Maryi: 
1. Bluźnierstwa przeciwko Niepokalanemu Poczęciu. 
2. Przeciw dziewictwu Matki Bożej. 
3. Przeciw Jej boskiemu macierzyństwu, przy równoczesnym sprzeciwie uznania Jej za Matkę rodzaju ludzkiego. 
4. Czyny tych, którzy usiłują publicznie wpoić w serca dzieci obojętność, pogardę, a nawet nienawiść do tej Matki Niepokalanej. 
5. Czyny takich, którzy profanują wizerunki Najświętszej Panny.”